חברת יס (yes) מחייבת את הלקוחות שלה למרות שהממירים בכלל מנותקים ולא נעשה בהם שום שימוש.
חברת יס (yes) מחייבת את הלקוחות שלה למרות שהממירים בכלל מנותקים ולא נעשה בהם שום שימוש.
רוצה לשתף אתכם במקרה הזוי שקרה לנו מול חברת הכבלים יס (yes)
ב 28.5.17 הודענו לחברת יס שאנחנו עוברים דירה והקפאנו את המנוי בעלות של 25 שח לחודש.
ב1.11 קיבלנו חשבונית חיוב על סה"כ 412 על שימוש בחודש אוקטובר. (הממירים ארוזים ועדיין לא עברנו דירה).
התקשרנו לחברת יס הגדולה ושאלנו על מה חויבנו. הוסבר לנו שהחיוב על חודש אוקטובר למרות שהמנוי מוקפא ולמרות שהממירים ארוזים ועדיין לא עברנו דירה.
ביקשנו שיזכו אותנו והודענו להם שבחודש הבא אנחנו מסיימים את השיפוץ ועוברים דירה ונתקשר אליהם על מנת לקבוע עם טכנאי שיחבר אותנו שוב.
התשובה של יס היתה שהם לא מזכים ושאין לנו מה לעשות עם זה.
הם טוענים שההקפאה היא רק ל 4 חודשים ובתום ה 4 חודשים הם פשוט מחייבים אותך שוב וזה לא משנה להם בכלל אם אתה עדיין בשיפוץ ועדיין לא הצלחת להיכנס לבית. ומבחינתם הם ממשיכים לחייב ואין מה לעשות עם זה.
אנחנו לקוחות של יס כבר קצת יותר מ 12 שנים במחיר ממוצע של 400 שח לחודש.
כמובן שבאותו רגע ביקשנו להתנתק ואנחנו כבר לא נהיה לקוחות שלהם יותר.
אנחנו משתפים אתכם בסיפור הזה כי אנחנו יודעים שיש עוד הרבה כמונו וחברה גדולה כמו יס הכי קל לה בעולם לעקוץ את הלקוח הקטן ולגבות ממנו כסף על כלום.
חשוב לנו שתפיצו את הפוסט הזה כי אנחנו יודעים שיש עוד הרבה כמונו שנעקצו על יד חברת יס.

תגובות
הוסף רשומת תגובה